協會活動1  

Bee Gees -- How can you mend a broken heart
你如何修補一顆破碎的心
I can think of younger days
我依然會想起年輕歲月
when living for my life.
那時,過自己的生活
Was everything a man could want to do.
是每各男人的夢想
I could never see to morrow.
我或許再也看不到明天
But I was never told about the sorrow.
但我絕不會請訴心中的憂傷


I can still feel the breeze that rustles through the tree
我依然能感覺到那輕拂過樹梢的微風
And misty menories of days gone by.
那段日子迷霧般的回憶已逝
We could never see to morrow.
我們或許再也見不到明天
But no one said a word about the sorrow.
但沒有人會傾吐憂鬱心事


And ...How can you mend a broken heart.
你如何修補一顆破碎的心
How can you stop the rain from falling down ?
你如何阻止已落下的雨水?
How can you stop the sun from shining?
你如何抵擋耀眼的太陽?
What makes the world go round ?
那使世界運行的太陽
How can you mend this broken man?
你如何治癒這個心碎的男子?
How can a loser ever win?
輸家要怎樣才能獲勝?
Please help me mend my broken heart.
請幫我修補那破碎的心
And let me live again.
讓我再活一次

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    日落時的紅海灘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()